שר החוץ קיבל את פני עמיתו האמריקאי בנתב"ג

שלמה ריזל No Comments on שר החוץ קיבל את פני עמיתו האמריקאי בנתב"ג

השר אלי כהן קיבל את פניו של מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בנתב״ג וציין בפניו את חשיבות הרחבת הסכמי אברהם למדינות ערביות נוספות. השר הודה לבלינקן על גינויי הטרור החד משמעיים והזכיר את המחויבות המשותפת לפעול נגד איראן

צילום: סיון שחור, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן קיבל היום (שני) את פניו של מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן עם נחיתתו בשדה התעופה בן גוריון. בהמשך צפוי בלינקן להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו ועם הנשיא הרצוג.

השר כהן בירך את מזכיר המדינה עם הגעתו ודיבר איתו על חשיבות המאבק המשותף בתוכנית הגרעין האיראנית וקידום ההכרזה על משמרות המהפכה כארגון טרור. השרים דיברו גם על הרחבת הסכמי אברהם למדינות ערביות ומוסלמיות נוספות.

 

צילום: סיון שחור, לע"מ

שר החוץ כהן הודה למזכיר המדינה על הודעת הגינוי שפרסם לאחר הפיגועים בירושלים בסוף השבוע והדגיש את חשיבות הברית בין ישראל לארה"ב.

שר החוץ אלי כהן: "הברית בין ישראל לארה"ב היא אחד מעמודי התווך של הביטחון הלאומי של מדינת ישראל ויחסי החוץ שלה. ביקורו של מזכיר המדינה בישראל הוא אירוע חשוב ומשמעותי ליחסים ביננו ואני מודה למזכיר המדינה על מחויבותה של ארה"ב ליציבות האזורית, על המסר החד משמעי נגד הטרור שהשמיע מיד עם נחיתתו לישראל, על הנכונות לפעול להרחבת הסכמי אברהם אותם הובילה ארה"ב והמשך החזית הנחושה נגד איראן".

שר החוץ האמריקני בלינקן התייחס עם נחיתתו לפיגועי הטרור: "אנו מגנים את הפיגוע הזה במונחים החריפים ביותר. אנו מגנים גם את הפיגוע, ואנו מגנים את כל מי שחוגגים, וכל פיגועי טרור שלוקחים חייהם של חפים מפשע".



0 תגובות